» » » Emberkísérletben vett részt Csonka András

Forrás: commons.wikimedia.org


A színészen a baktövis gyógynövény öregedés gátló hatásait szakemberek vizsgálták.

Csonka András betöltötte az 50-dik életévét, de figyel arra, hogy fiatalos maradjon. Így pont kapóra jött neki egy kutatócsoport emberkísérlete, amelyben a baktövis gyógynövény öregedés gátló hatásait vizsgálták. A színésznek néhány társával együtt 3 hónapon keresztül kellett egy kapszulát szednie, a végére állítólag energikusabbnak, fiatalabbnak és kisimultabbnak érezte magát. A kutatók vezetője Dr. Székács Béla, a Magyar Tudományos Akadémia doktora nemzetközileg is elismert gerontológus volt, aki már 40 éve az öregedés folyamatait és annak lassítását, a hibás működésből adódó folyamatok visszafordítását kutatja.

„Van egy gyógynövény, úgy hívják, baktövis. Ki gondolta volna, hogy ennek segítségével állítólag behúzhatom egy kicsit az idő-féket? Pár hónapja megkeresett egy cég, akik bekapcsolódtak egy nemzetközi kutatócsoport munkájába, és néhány érdekes hatást ecseteltek a gyógynövénnyel kapcsolatban, és felkértek Ábrahám Edit és Sarka Kata mellett, hogy vegyek részt a termék itthoni tesztelésében.”

„A legmulatságosabb az volt, amikor egy bérház lépcsőin kellett futkároznunk úgy, hogy 2 lépcsőnél többet nem léphettünk át. Vajon mit gondoltak a lakók, amikor lenge ruházatban, izzadt képpel ott rohangált a gangos bérház lépcsőzetén Ábrahám Edit, Sarka Kata és jómagam? Talán azt gondolták ez itt a Kész átverés! show, de leginkább azt, hogy megőrültünk.” 

Hiú ember vagyok, de a munkámból adódóan ez nem is meglepő. Szerencsés vagyok, hogy rám talált Székács professzor, mert így jóval fiatalabbnak néztek a valós koromnál. Nem szeretnék hamar megöregedni, a plasztikai műtétektől tartok, sok rossz példát láttam magam előtt, szívesen nem is feküdnék kés alá” – mondta el Csonka András, akiről köztudott, hogy a végletekig hipochonder. Ennek kialakuláshoz részben hozzájárult édesapja súlyos betegsége, a család 10 évig küszködött a családfő folyamatos leépülésével.

„Az interneten utána lehetett nézni a már létező amerikai vizsgálati eredményeknek, a baktövis évezredek óta használt és tapasztalt hatásainak, amit elsősorban a mongol és kínai területeken jegyeztek le. Ki akar gyorsan megöregedni? Gondoltam, üsse kő, nézzük meg! A betegségmegelőző hatás érdekel persze a leginkább, bár állítólag, a telomeráz enzim visszaépítésével a bőr is kisimultabb lesz.”



Graviola Gyümölcsvelő



Nincs annál szánalmasabb, mint amikor egy műtét látszik az arcon. Úgyhogy azt nem vállalom. Maradok a természetes módszereknél, amennyi ráncom most van, azzal ki is egyezek jó időre.

Bevallom, félek az öregedéstől és annak következményeitől. Már több mint 10 éve refluxom van, így a gyomromra különösképp odafigyelek. Évekkel ezelőtt a porckorongsérvem miatt próbáltam megtalálni a lehető legjobb és leghatásosabb módszert és megoldást. Akupunktúrás kezelésekre jártam, felgyógyultam, évek óta tünetmentes vagyok, de a természetes hatóanyagokat mindig szívesen kipróbálom – tette hozzá a színész.

„Mindenesetre most bevetettem ezt a fegyvert, a baktövis lényege, hogy természetes megoldás. Én pedig momentán minden mesterséges beavatkozástól irtózom. A cél az, hogy még sokáig ne nézzek ki annyinak, amennyi valójában vagyok!”











Forrás:

«
Next
Újabb bejegyzés
»
Previous
Régebbi bejegyzés

Nincsenek megjegyzések:

Leave a Reply