» » » A nagylelkű postás segített a kisfiún, akinek nem volt pénze könyvekre

Kép: pixabay.com


Egy Egyesült Államokbeli kisfiú csak néhány szórólapot szeretett volna, hogy tudjon olvasgatni, de végül ennél sokkal többet kapott.

Nem szokványos történet részese lett az a Salt Lake Citybeli postai dolgozó, akit múlt pénteken egy ismeretlen kisfiú arra kért, adjon neki pár darab fölösleges szórólapot, hogy olvashasson. „Éppen az utolsó címemen jártam, amikor felbukkant a kissrác. Közelebb mentem hozzá, hogy megkérdezzem, mit szeretne, mire alig hallhatóan az után érdeklődött, hogy tudnék-e adni neki pár fölösleges szórólapot, mert olvasni szeretne" – idézte vissza az eseményeket a KSL hírcsatornának Ron Lynch.

„Először azt hittem, nem hallom jól. Az ilyen korú fiúk általában kütyüket akarnak, nem pedig könyveket, vagy olvasni" – mondta kétkedve, aztán gyorsan hozzáfűzte, hogy meghatotta a kis srác, Flores lelkesedése, ezért úgy határozott, segít neki. „Megígértem neki, hogy valóra váltom az álmát, ezért hazaérkezve a Facebook-on arra kértem a barátaimat, ismerőseimet, hogy gyűjtsék össze és hozzák el nekem a fölöslegessé vált könyveiket."

A sztori nem sokkal később nem várt fordulatot vett, hogy Ron közzé tette a bejegyzést. Az ugyanis szélsebesen terjedni kezdett és végül már nem csak a barátaitól, de a világ legkülönbözőbb pontjairól is érkeztek felajánlások. „Volt, aki Nagy-Britanniából, Japánból és Franciaországból is küldött könyvet Floresnek" – áradozott a postás.

Hála a jóságos embereknek, Floresnek mostanra már egy kisebb könyvtárnyi olvasnivaló gyűlt össze. A kisfiú rögvest bele is fogott az olvasásba, elmondása szerint, minden egyes könyvet el szeretne olvasni.



«
Next
Újabb bejegyzés
»
Previous
Régebbi bejegyzés

Nincsenek megjegyzések:

Leave a Reply