» » » Villám csapott Fásy Ádám lányába

Forrás: stop.hu


Zsülike szerencsétlenségére a balkonon ülve komputerezett, amikor megérkezett a vihar.

Belecsapott a villám Fásy Ádám lányába, Zsüliettbe, amikor pár nappal ezelőtt a nagy viharban a balkonon, a laptopján dolgozott – de szerencsére enyhébb rosszulléttel megúszta a dolgot.






"Az volt a probléma, hogy a laptop be volt dugva, ha nem lett volna, egész biztos nem történt volna mindez. A vihar szinte egyik percről a másikra érkezett, be is akartunk menni, de már annyira a végén jártam a munkának, hogy már csak 1 ujjal pötyögtettem a billentyűzetet, amikor hirtelen hatalmas dörgést hallottunk, és utána egy hatalmasat villámlott. Borzasztóan megijedtem, mert a laptop egy nagyot szikrázott, s az áramütés lökött egyet rajtam, úgy megbillentem a székkel, hogy azt hittem le is fogok esni róla. Zsibbadni kezdett a kezem, a nyelvem, és rosszul éreztem magam, majd ezt követően erős fejfájást kezdtem érezni. Anyuék ekkorra már kihívták az orvost. Pár perc múlva meg is érkezett, csinált egy EKG-t, vérnyomást mért, meghallgatta a tüdőmet, szívemet, elvégzett minden szükséges vizsgálatot, amit ilyenkor kell. Kaptam tőle egy gyógyszert, amit 5 napig kell szednem" - számolt be az eseményekről Zsülike a Blikknek.














«
Next
Újabb bejegyzés
»
Previous
Régebbi bejegyzés

Nincsenek megjegyzések:

Leave a Reply