» » » Kerekesszék mentette meg a lebénult nyuszi életét

Forrás: youtube.com


Az állatorvos leginkább elaltatta volna, de a gazdi kérésének eleget téve adott az állatnak még egy esélyt.

„Most, hogy a kerekesszéknek köszönhetően Bertha újra szabadon járhat, sokkal jobb esélye van rá, hogy egyszer újra lábra tud majd állni" – mondta el a Daily Mail című brit újságnak a nyúl gondos gazdája, Melanie James. A fiatal nő elmondta, óriástermetű kedvencét még pár hónapos korában fogadta örökbe, és rögtön megszerette.

„Amikor kiderült, hogy „összeomlott" a csípője és, hogy nagy valószínűség szerint sohasem fog lábra állni, nagyon megrémültem. Emlékszem az állatorvos is azt mondta, azzal tennénk Berthának a legnagyobb szívességet, ha megkímélnénk a további szenvedésektől és elengednénk őt. Ámde én képtelen voltam erre " – jelentette ki Melanie, aki a kerekesszék ötletét a kutyamentőktől vette át.

„Gondoltam, ha kutyáknál működik, miért ne válhatna be a nyulaknál is" – meséli, majd elárulja, egy kimondottan kutyák részére készült kerekesszéket alakíttatott át Bertha méretére. „Az állatorvos azt mondta, ha a nyuszi mozogni kezd, lehetséges, hogy a hátsó része annyira megerősödik, hogy újra lábra tud majd állni. És én bízom ebben."

Melanie a brit újság kérdésére elárulta, Bertha szereti a kis kerekeket, leginkább azért, mert a segítségükkel újra mozoghat. „Egyből lehet rajta látni, ha valami nem tetszik neki. Nagyon akaratos tud lenni. Szerencsére 2 nap alatt rájött, hogy a szék voltaképpen a segítségére van."

Bertha pár órát szaladgál naponta a segédeszközzel, majd egy kicsit pihen. „A környezetünkben a többség szerencsére kedves velünk. Bátorítanak bennünket. De mindig akad 1 - 2 ember, aki azzal jön, hogy akkor tettem volna helyesen, ha elaltattatom őt. Ezek a kommentárok mindig igazán rosszul esnek."














«
Next
Újabb bejegyzés
»
Previous
Régebbi bejegyzés

Nincsenek megjegyzések:

Leave a Reply