» » » A 2 éves kutya mentette meg fuldokló gazdáját

Fotó: Patrick Mulligan


A 2 gyermekes édesapát magával sodorta egy áramlat. Ha nincs ott a kutyája, az óceánba veszett volna.

"Amikor Vader beugrott utánam a vízbe, nem tagadom, eléggé pánikba estem. Azt gondoltam, hogy játszani akar, és a hátamra nehezedik, amit abban az állapotomban nem bírtam volna ki. De a legnagyobb meglepetésemre nem ez történt. Még csak hozzám se ért. Csak a közelembe úszott, és hagyta, hogy belekapaszkodjak a bundájába. Ezt követően teljes erőből húzni kezdett a part felé" - idézte fel élete legfélelmetesebb 30 percét Patrick Mulligan a Yahoo Parenting riporterének.

A Massachusetts állambeli 2 gyermekes édesapa elmondása szerint rendszeresen jár vitorlázni családjával: feleségével, 3 kisfiával és a család 22 hónapos labrador kutyájával, Vaderrel. "Imádjuk felfedezni az eldugott kis helyeket és szigeteket. Amikor ez az incidens történt is éppen ezen ügyködtünk. Egy szigetet szándékoztunk megnézni, én pedig a vízbe ugrottam, hogy a partra húzzam a hajónkat."

Csakhogy a férfit elragadta egy áramlat, és bár kitartóan küzdött ellene, az izmai pár perc után elkezdtek begörcsölni. "Ekkor már átfutott az agyamon, hogy akár meg is fulladhatok. Nem volt rajtam mellény, az erőm pedig fogytán volt. Óriási mázlim volt, hogy Vader közbelépett."






Patrick az újságírók kérdésére elmondta, a 12 és 9 éves gyermekei szerencsére szinte semmit sem észleltek a vészhelyzetből és azóta akárhová is mennek, mindig vesznek fel mentőmellényt. "Ami Vadert illeti, a nap végén természetesen megkapta a megérdemelt jutalmát: egy szép nagy velős csontot."














«
Next
Újabb bejegyzés
»
Previous
Régebbi bejegyzés

Nincsenek megjegyzések:

Leave a Reply