» » » Hazaviszi 4-es ikreit a 65 éves német anyuka

Forrás: Pfeiffer / RTL


Most, hogy 4 csecsemő megerősödött, édesanyjuk úgy gondolja, itt az idő, hogy immár ő maga viselje gondjukat.

„Tudom, hogy nem fogok sokat aludni. Illetve azt is, hogy ez lesz életem legnehezebb periódusa. Szültem már gyereket, nem kell nekem elmondani, hogy is működik ez. Teljesen biztos vagyok benne, hogy azok után, hogy fölneveltem 13 gyermeket, az ikreket is képes leszek ellátni" – idézi a Daily Mail című brit újság a 65 éves német édesanyát, aki a múlt évben a legfiatalabb lánya kérésének engedve határozott úgy, hogy bővíti az amúgy is népes famíliáját.

„Az egyik délután azzal fogadott, hogy szeretne egy kis öcsit vagy egy hugit" – mesélte Annegret Raunigk, aki ez után nem sokkal fölkereste - szinte mindegyik - német termékenységi klinikát. „Mindenhonnan elutasítottak, mivel úgy gondolták, túl idős vagyok az eljáráshoz. Azt mondták, a szervezetem nem bírná ki azt a stresszt és a terhességgel járó megpróbáltatásokat" – fűzte hozzá az asszony.

Annegret végül aztán egészen Ukrajnáig ment, hogy 10 éves lányát, Leilát testvérrel ajándékozhassa meg. „Kis híján elájult, mikor tudomására jutott, hogy egyszerre 4 kistestvére születik" – idézi fel az egykori orosz - angol szakos tanárnő, aki ezek után májusban, egy sürgősségi császármetszést követően, 4-es ikreknek adott életet.





Neeta, Bence, Fjonn és Dries születésük után – a rendkívül kis súlyuk miatt – hónapokat töltöttek az újszülött intenzívosztályon. Dries és Fjonn még egy - egy műtéten is átestek, de immár mindannyian eléggé megerősödtek ahhoz, hogy a családi fészekben folytassák a lábadozást.

Annegret mellesleg igen sok kritikát kapott amiatt, hogy ilyen korosan ismét gyermekvállalásra adta a fejét: a legtöbben önzőnek és felelőtlennek nevezték őt. „Ennek az egésznek pedig semmi köze az önzőséghez, illetve a felelőtlenséghez. Csupán arról van szó, hogy szeretem a gyerekeket. Fiatalon tartanak" – indokolta az asszony, aki elárulta, az életéből egyáltalán nem hiányzik egy férfi.

„Eleve nehéz lenne olyasvalakit találnom, aki beleillene a képbe. Továbbá – őszintén bevallom – nincsenek annyira jó tapasztalataim a férfiakat illetően. Sohasem találtam meg az igazit és továbbra sem kívánom folytatni a keresgélést" – fűzte hozzá.












«
Next
Újabb bejegyzés
»
Previous
Régebbi bejegyzés

Nincsenek megjegyzések:

Leave a Reply